ثروتسازی با هیپنوتیزم


» میوه هایی که پوست شما را تقویت می کنند

میوه هایی که پوست شما را تقویت می کنند

میوه هایی که پوست شما را تقویت می کنند کدامند؟


آیا میوه هایی وجود دارد که باعث تقویت پوست شود؟ بله! این ممکن است شما را متعجب کند. زیرا همه ما عادت کرده ایم که مقدار زیادی کرم بخریم و پول خود را صرف محصولات زیبایی کنیم تا پوستی درخشان تر داشته باشیم.

 

آیا این بدان معنی است که فقط میوه های موجود در لیست میوه های تقویت کننده پوست برای بدن کافی هستند؟ خیر ، شما همچنین باید یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و تمام غذاهایی که کلاژن و مواد مغذی مورد نیاز پوست شما را در تمام مراحل زندگی تأمین می کنند ، بیشتر مصرف کنید.

 

هنوز هم می توانید از کرم های صورت خود استفاده کنید. با این حال ، برای افزایش اثرات آن ، باید "پوست" خود را از درون تغذیه کنید. این میوه ها را که در اینجا ذکر خواهیم کرد ، پوست شما را تقویت می کنند به عنوان بهترین دستیار شما در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


تقویت پوست با میوه

 

1. پرتقال و لیمو


کدام میوه بیشترین میزان ویتامین C را دارد که باعث تقویت پوست می شود؟ پرتقال برای خوردن صبح با یک لیوان آب لیمو گزینه ای بسیار مناسب است. به این ترتیب بدن از سموم تصفیه می شود و مقدار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان دریافت می کند.

 

ویتامین C موجود در پرتقال و لیمو نیز از پیری جلوگیری می کند. به این ترتیب بدن می تواند آهن و کلسیم را بهتر جذب کند. تنها مشکل این است که این ویتامین محلول در آب است. به همین دلیل ، می تواند از طریق ادرار از بین برود و ما باید مدام آن را جایگزین کنیم.

  

ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که ما را در برابر رادیکال های آزاد که پوست ما را چروک می کنند ، محافظت می کند . به این ترتیب به جلوگیری از علائم پیری کمک می کند و همچنین سرعت تولید کلاژن را تسریع می کند.

 

چگونه می توانیم از پرتقال بهتر بهره مند شویم؟


1. پرتقال را هر روز با عسل بخورید

 

می توانید روز را با نوشیدن یک لیوان آب لیمو گرم شروع کنید. با این حال ، می توانید یک پرتقال را به همراه عسل در اواسط روز نیز مصرف کنید.

 

2. با پوست پرتقال محلول طبیعی درست کنید

 

مواد لازم :

 

پوست 3 عدد پرتقال

1 لیتر آب

 

آماده سازی :

 

پوست سه پرتقال را در یک لیتر آب بجوشانید ، حداقل 20 دقیقه خوب بپزید.

سپس حرارت را خاموش کرده و یک ساعت صبر کنید. سپس محتویات را صاف کرده و این آب مقوی را در یک بطری شیشه ای ریخته و در یخچال قرار دهید.

این آب پوست پرتقال را 3 بار در روز با کمک یک پنبه به پوست خود بمالید. بنابراین ، پوست شما تمیز و تقویت می شود.

همچنین می توانید آن را در تمام طول روز روی پوست خود بگذارید و نیازی به آبکشی نیست.

و یا می توانید آن را روی هر ناحیه از بدن خود که می خواهید مانند لگن یا شکم استفاده کنید.

 

2. میوه های غنی از اسید استیل سالیسیلیک مانند انگور ، گیلاس و آووکادو

 

اگر عادت دارید این نوع میوه های غنی از استیل سالیسیلیک را به طور منظم بخورید ، متوجه می شوید که پوست شما به تدریج زیبا می شود. شما می توانید این میوه ها را به شکل طبیعی آنها بخورید یا آب آنها را گرفته و یا از خواص آنها با استفاده از کرم های خانگی استفاده کنید.

 

بنابراین میوه هایی که بیشترین استیل سالیسیلیک اسید را دارند کدامند؟ حتماً موارد زیر را یادداشت کنید تا همیشه در رژیم روزانه خود بگنجانید:

 

آووکادو

انگور قرمز

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

گیلاس

نارنگی


چگونه می توانم بیشترین سود را از غذاهای سرشار از استیل سالیسیلیک اسید ببرم؟


صبحانه انگور قرمز بخورید. اما هرگز پوست آنها را جدا نکنید. مزایای اصلی آنها در پوسته آنهاست.

سعی کنید هرروز گیلاس مصرف کنید. فقط 10 عدد از آن هرروز بعد از ناهار کافی است. علاوه بر تقویت پوست ، به درمان آرتروز نیز کمک می کند.

نوشیدن آب نارنگی در وسط روز ایده آل است. آن را تازه بنوشید.

آووکادو برای پوست بسیار مفید است. با این حال ، چون شاخص کالری آنها بالا است ، بهتر است هر روز نصف آووکادو بخورید. همچنین ، می توانید از پوست آووکادو ماسک صورت درست کنید تا پوست شما سفت شود.

 

3. توت فرنگی و هندوانه


به لطف محتوای آنتی اکسیدان ، آب و ویتامین زیاد در این دو میوه ، برای پوست شما بسیار مفید هستند و باعث سفت شدن پوست شما میشوند.

 

چگونه می توانید از فواید هندوانه و توت فرنگی به بهترین نحو بهره مند شوید؟


وقتی فصل توت فرنگی و هندوانه است ، می توانید به راحتی این میوه ها را به شکل طبیعی یا اسموتی های خوشمزه مصرف کنید. این میوه ها به دلیل داشتن مقدار زیادی آب در تولید کلاژن واسطه هستند و به مرطوب سازی پوست کمک می کنند. سعی کنید هرچه بیشتر از آنها مصرف کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده