بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تقویت مو در خانه

تقویت مو در خانه

درمان های خانگی برای تقویت موهای شما


تقویت موهای شما باعث میشود که موهای شما براق و سالم به نظر برسد.


موهای شما نه تنها در اثر کمبودهای بدن ضعیف می شوند ، بلکه می تواند به دلایل دیگری مانند آلودگی هوا نیز این اتفاق رخ دهند. در چنین مواردی ، ممکن است لازم باشد موهای خود را تقویت کنید.

 

در حقیقت ، بسیاری از محصولات و ابزارها وجود دارند که ادعا می کنند بر روی موهای شما معجزه میکنند مانند صاف کننده مو ، اسپری ، کرم ، ماسک ، موس و موارد دیگر. آنچه مسلم است این است که بهترین گزینه ها را انتخاب کنید تا به سمت مفیدترین نتایج حرکت کنید.

 

این روزها ظاهر فرد بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به همین دلیل ، ما سعی می کنیم موهای خود را به شکلی درست کنیم که بسیار زیبا به نظر برسند که این اقدامات ممکن است در واقع برای موهای ما بسیار مضر باشند.

 

لازم به یادآوری است که برخی از محصولات مو بر روی پوست سر نیز تأثیر می گذارند و میتوانند باعث خشکی ، شکنندگی و در نهایت ریزش مو شوند.

 

خبر خوب این است که شما برای بازیابی نشاط به موهای خود نیازی به مواد شیمیایی مضر ندارید. در زیر چند فرمول خانگی آورده شده است که به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاه موهای خود را تقویت کنید.

 

دانه قهوه


کافئین فقط انرژی زایی برای شروع صبح نیست. در واقع ، به لطف محتوای آن ، از ریزش مو جلوگیری می کند ، رشد مو را تسریع می کند و پوست سر را سالم نگه میدارد.

 

دستور العمل آن کاملاً ساده است: سه قاشق غذاخوری دانه های قهوه را در یک کاسه آب ریخته و خوب مخلوط کنید. هنگام دوش گرفتن ، ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و کمی خشک کنید ، سپس از این مخلوط در حالی که هنوز موهای شما مرطوب است استفاده کنید.

 

بگذارید این محلول حداقل 20 دقیقه در موهای شما بماند. سپس دوباره از شامپو استفاده کنید. این روش درمانی برای کسانی است که موهای تیره دارند زیرا ممکن است موهای روشن را کمی دستخوش تغییر رنگ قرار دهد.

 

روغن گل مغربی


روغن گل مغربی از گلی به همین نام بدست می آید. غنی بودن اسیدهای چرب طبیعی در دانه های آن ، این گل را خاص می کند. از این روغن می توان قبل از دوش گرفتن استفاده کرد. آن را با کمک قطره چکان به پوست سر خود بمالید ، هر سه روز چند قطره باید کافی باشد.

 

روغن زیتون و سرکه سیب


تهیه این دستور آسان است زیرا به احتمال زیاد مواد لازم در آشپزخانه شما وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، عسل ، سرکه سیب و زرده تخم مرغ است . این مواد را با هم خوب مخلوط کنید. به نظر می رسد مخلوطی مانند نوعی سس مایونز به دست آورده اید.

 

پس از شستن موها و استفاده از خشک کن ، این مخلوط مغذی را به دستان خود بمالید و آن را در موهای خود ماساژ دهید. پس از آن ، موهای خود را با یک کلاه حمام بپوشانید.

 

در حالت ایده آل ، ماسک باید 30 دقیقه بر روی موهای شما بماند ، سپس می توانید آن را بشویید.

 موهای شکننده موهایی هستند که آب کافی ندارند و تغذیه نمی شوند. بنابراین ، شما باید موهای خود را تغذیه کنید.

 

روغن کرچک


این محصولات دارای اثر بهبود بخشی هستند. همین امر در مورد روغن کرچک نیز صدق می کند ، که می توانید آن را با قیمت مناسب در هر داروخانه یا عطاری پیدا کنید.

 

این محصول سرشار از روغنهای طبیعی و ویتامین هایی است که باعث بهبود سلامت پوست سر می شود ، از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد موی موثری را ایجاد می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را 15 دقیقه پس از دوش گرفتن روی موهای خود بمالید. بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آن را بشویید.

 

اگر موهای شما چرب است ، توصیه می کنیم آن را فقط در انتهای موهای خود بمالید تا درخشندگی خود را بدست آورید. ما می خواهیم یادآوری کنیم که این یک روغن بسیار غلیظ و چرب است. بنابراین ، در هنگام شستشو به مقدار زیادی آب گرم و شامپو نیاز است. روند انجام کار می تواند دشوار باشد ، اما تأثیر این محصول بسیار زیاد است.

 

دارچین

 

در این روش درمانی فقط به یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر دارچین نیاز دارید. این دو را مخلوط کنید تا به حالت خمیر در بیایند ، سپس آن را در ظرف شیشه ای استریل قرار دهید.

 

چه روی موهای مرطوب و چه خشک ، این مخلوط را تا حد ممکن روی همه موها پخش کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند. سپس کاملاً با شامپو بشویید تا زمانی که مخلوط را کاملا از روی موهای خود پاک کنید.

 

برخی افراد به لطف خاصیت ضد التهابی که عسل دارند به این مخلوط عسل نیز اضافه می کنند. مسلم است که دارچین به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن، به محافظت و بازسازی سلول های پوست سر کمک می کند. این محصول مغذی روند رشد موهای شما را تسریع می کند.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده