خرید از سراسر دنیا


» از بین بردن لکه های روی دست

از بین بردن لکه های روی دست

لکه های دست چگونه از بین می روند؟


لکه های دست معمولاً با افزایش سن رخ می دهد. با این حال ، عوامل دیگری نیز ممکن است در ظهور این لکه ها موثر باشند. مثلاً خورشید ...

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

ما بانوان ، هزینه های زیادی را صرف محصولات مراقبتی می کنیم تا چنین نقایصی را از بین ببریم. آیا دوست دارید چند راه حل آسان و اقتصادی برای از بین بردن لکه های دست یاد بگیرید؟

 

1. ژل آلوئه ورا


به استثنای آلوئه ورا ، سایر روش های درمانی توصیه می شود شب ها استفاده شوند ، زیرا ممکن است آفتاب در طول روز لکه های بیشتری ایجاد کند.

 

همانطور که می دانید دستان ما در معرض عوامل خارجی زیادی قرار دارد. در نتیجه ، آفتاب و خشکی می تواند باعث ایجاد این لکه های تیره شود بدون اینکه ما حتی متوجه این موضوع شویم. با گذشت زمان ، این لکه های کوچک بیشتر دیده می شوند. و متأسفانه ، لکه های دست باعث پیرتر و شکننده تر نشان دادن ما می شود.

 

اگر هر روز مقداری ژل آلوئه ورا به دست خود بمالید ، می توانید کم کم به بازسازی پوست کمک کنید. این ژل طبیعی با اثر ترمیم کننده و تقویت کننده ، لکه ها را از بین می برد و پوست دست را درمان می کند.

 

اگر این ژل هر روز استفاده شود بهترین و مفیدترین روش درمانی است. این ماده از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند و از بروز علائم اولیه پیری بروی دست جلوگیری می کند.

 

2. آب لیمو


آب لیمو یک ماده طبیعی است که از زمان های بسیار قدیم برای احیاء پوست استفاده می شود. با استفاده از لیمو می توان به مرور زمان لکه های دست را از بین برد. اما استفاده از آن در شب بسیار مهم است. زیرا پوستی که به آبلیمو آغشته شده هرگز نباید با آفتاب تماس پیدا کند.

 

آب نصف لیمو را با دو برش خیار مخلوط کنید. سپس تکه های خیار آغشته به آبلیمو را روی دستان خود قرار دهید و بگذارید به مدت 20 دقیقه بماند. پس از آن ، دستان خود را به طور معمول بشویید.

 

3. سرکه سیب


تاکتیک فوق العاده موثر و معجزه آسای دیگر سرکه سیب است. سرکه سیب که تقریباً در همه خانه ها یافت می شود فواید زیادی دارد. برای از بین بردن لکه های دست می توانید از سرکه سیب استفاده کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


یک قاشق غذاخوری سرکه سیب برداشته و آن را با یک قاشق غذاخوری کرم مرطوب کننده مخلوط کنید. می توانید از نرم کننده ای که معمولاً برای دستان خود استفاده می کنید استفاده کنید.

 

دستان خود را به مدت 10-15 دقیقه ماساژ دهید و بگذارید یک شب روی دستان شما بماند. این یک روش بسیار موثر برای از بین بردن لکه های دست است.

 

4. آب اکسیژنه


هنگام استفاده از این روش درمانی باید بسیار مراقب باشید. زیرا پوست برخی افراد می تواند در برابر آب اکسیژنه واکنش نشان دهد و باعث خارش و تحریک پوست شود.

 

روش استفاده بسیار ساده است. بعد از ظهر یک تکه پنبه آغشته به آب اکسیژنه را روی دستان خود قرار دهید و منتظر شوید تا پوست آب اکسیژنه را جذب کند. دستان خود را تا صب شستشو ندهید ، و اجازه دهید پوست شما آب اکسیژنه را جذب کند.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، بیشتر روش ها توصیه می شود شب ها استفاده شوند. دلیل این امر محافظت از دست ها در برابر اثرات منفی خورشید است. فقط ژل آلوئه ورا باعث محافظت در برابر آفتاب می شود. دریغ نکنید که این روش های درمانی ساده که به از بین بردن لکه های دست شما کمک می کند را امتحان کنید. در صورت لزوم از یک متخصص پوست کمک و مشاوره بگیرید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده