ثروتسازی با هیپنوتیزم


» نکات اساسی برای مراقبت از موهای رنگ شده

نکات اساسی برای مراقبت از موهای رنگ شده

5 کلید مراقبت از موهای رنگ شده


بسیاری از افراد در دوره های مختلف زندگی خود از رنگ مو استفاده می کنند ، اگرچه می دانند که این اقدام خطراتی را به همراه دارد. موهای رنگی اغلب خشک می شوند و می توانند به طور فزاینده ای حساس شوند. اگر موهای خود را رنگ می کنید ، این نکات ساده به شما کمک می کند تا از آنها مراقبت کنید.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

تغییر رنگ مو بسیار امری رایج است و بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که موهای خود را در دوره های خاصی از زندگی رنگ کنند. آیا می دانید 5 کلید اصلی مراقبت از موهای رنگ شده چیست؟

 

در صورت انجام برخی اقدامات اساسی ، استفاده از رنگ می تواند به موهای شما آسیب برساند. موهای رنگ شده شکننده تر و حساس تر می شوند و معمولاً خشک و سفت می شوند.

 

فرقی نمی کند که چه نوع رنگی را انتخاب کنید. حقیقت این است که رنگ مو اغلب با گذشت زمان تغییر می کند. این رنگ در ابتدا عالی به نظر می رسد ، اما پس از چند هفته کمرنگ می شود. بنابراین ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که انتظار داشتید.

 

به همین دلیل مراحل خاصی وجود دارد که باید برای استفاده از رنگ مو انجام دهید. در اینجا پنج نکته برای مراقبت اساسی از موهای رنگ شده آورده شده است.

 

نکاتی برای مراقبت از موهای رنگ شده

 

شستشو


پس از رنگ کردن مو ، توصیه می شود که حداقل 24 ساعت برای شستن موهای خود صبر کنید. بنابراین ، بعد از 24 ساعت ، دفعات شستشو چه تاثیری بر ماندگاری رنگ دارد؟

 

درباره این موضوع نظرات بسیاری وجود دارد و بسیاری از افراد تصور می کنند که شستن موهای رنگ شده باعث از بین رفتن رنگ مو می شود.

 

متخصصان می گویند اگر از رنگ های موقت استفاده شود ، تعداد شستشوها بر دوام رنگ تأثیر می گذارد. وقتی رنگ دائمی زده می شود ، دفعات شستشو تأثیر کمی دارد. در این حالت ، رشد مو است که ماندگاری رنگ را تعیین می کند.

 

شامپو


تغییر شامپو هنگام تصمیم گیری برای رنگ کردن مو امری ضروری است. این اولین گامی است که باید برای جلوگیری از آسیب دیدن موهایتان در اثر رنگ آمیزی بردارید. گزینه های بسیاری برای موهای رنگ شده در بازار تولید شده است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

 

این محصولات حاوی فرمول هایی هستند که اکسیداسیون رنگ را کاهش می دهند و همچنین الیاف مو را تغذیه می کنند. استفاده از این شامپوها به شما کمک می کند تا رنگ مو را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. اگر از این شامپوها استفاده نکنید ، رنگدانه سریعتر از بین می رود و موهای شما کدر شده و درخشش خود را از دست می دهند.

 

آبرسانی

 

آبرسانی یک ضرورت برای مراقبت خوب از موهای رنگ شده است.


استفاده از ماسک مرطوب کننده به تغذیه الیاف مو کمک کرده و موهای شما را سالم نگه می دارد.

 

مشکل اصلی در موهای رنگ شده کمبود آب بدن است. حتی زنان با موهای چرب نیز ممکن است پس از رنگ کردن موهایشان متوجه خشک شدن آنها شوند. در نتیجه ، موها می توانند خشک ، سفت و کدر شوند. بنابراین یکی از کلیدهای مراقبت از مو و جلوگیری از آسیب دیدن آن ، مرطوب نگه داشتن مو است.

 

محصولاتی وجود دارند که باعث ترمیم اساسی مو می شوند ، مانند ماسک های مرطوب کننده ، که برای مقابله با آسیب های ناشی از رنگ آمیزی ایده آل هستند. این محصولات موها را تغذیه و مرطوب می کنند. می توانید هفته ای یک بار از آنها استفاده کنید. ما توصیه می کنیم مدتی آن را در موهای خود نگه دارید تا نتیجه خوبی بگیرید.

 

استفاده از سشوار و اتوی مو


سشوار و اتو مو ابزاری است که بسیاری از افراد هر روز از آن استفاده می کنند. اما موهای رنگ شده حساسیت بیشتری نسبت به گرما دارند و این دستگاه ها می توانند بر رنگ و ظاهر موهای رنگ شده تأثیر بگذارند. زیرا تماس با مواد شیمیایی به الیاف مو آسیب می رساند.

 

برای مقابله با این آسیب ، متخصصان توصیه می کنند از سشوار و اتوی مو با درجه بالا استفاده نکنید و از محصولاتی استفاده کنید که مو را از گرما محافظت می کند. این توصیه برای همه انواع مو اعمال می شود ، اما افرادی که موهای رنگ شده دارند باید حتی بیشتر احتیاط کنند.

 

قالب های مختلف محافظ حرارتی مانند اسپری و کرم در بازار وجود دارد. این محصولات به کاهش آسیب در اثر گرما به موهای رنگ شده کمک می کنند و موها را مرطوب و براق نگه می دارند.

 

کلر


موهای رنگ شده به ویژه به کلر موجود در استخرها حساس هستند. کلر می تواند باعث از بین رفتن رنگ و خشکی مو شود. بنابراین ، اگر قصد رفتن به استخر و شنا کردن را دارید ، بهتر است قبل از ورود به استخر دوش بگیرید و موهای خود را خیس کنید.

 

موهای مرطوب نسبت به موهای خشک کلر کمتری جذب می کنند. بعلاوه مقدار نمکی که جذب می کنند کمتر خواهد بود. بنابراین در هنگام شنا نیز همین توصیه اعمال می شود. بعد از بیرون آمدن از آب ، باید موهای خود را به دقت با آب بشویید تا باقی مانده آن از بین برود.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده